شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

وی با اشاره به ویژگی های شبکه شباب گفت: دسترسی آسان وسریع فعالان اقتصادی درامور مختلف برای ثبت سفارش یکی از ویژگی های این سامانه محسوب می شود و در واقع شارژ مستقیم ایرانسل فعالان اقتصادی برای یکسری امور خود نیاز به یک ثبت سفارش دارند تا اطلاعات آنها به وزارتخانه برسد.
این مسئول بیان داشت: از ویژگی های دیگر این شبکه بالا بودن پهنای باند شبکه ونداشتن دغدغه قطعی وضریب امنیت شارژ مستقیم ایرانسل بالا و پایدار بودن آن است.
ناصریان گفت: گروه های فعال اقتصادی در زمینه املاک هم که با سیستم تحت پوشش اینترنت با وزارتخانه در ارتباط هستند می توانند با استفاده از سامانه بدون هیچ گونه دغدغه و با ضریب امنیتی بالاوسرعت بالابه کار خود ادامه شارژ مستقیم ایرانسل دهند.
ناصریان اذعان داشت: امروزه اینترنت توسط چند کشور اداره می شود که حاکمیت آن را برعهده دارند که کاربران برای استفاده از آن از امنیت خوبی برخوردار نیستند واین می تواند عامل مخربی شارژ مستقیم ایرانسل برای اقتصاد یک جامعه باشد، چون اکثر فعالیت های اقتصادی از طریق اقتصادی انجام می شود.
وی بیان داشت: تکلیفی برعهده وزارتخانه گذاشته شده مبنی بر استفاده فناوری در مراکز سازمان ها که ما مکلف به ایجاد و ساخت وتوسعه شبکه های ثبت سفارش با پهنای باند بالا برای جلوگیری از اختلال در قطعی ظرف مدت دو سال بودیم که موفق به ایجاداین سامانه شدیم.وی ابراز داشت: این شبکه زیر ساخت ها و بحث های فنی خودش را دارد که مطمئن است وکاربران می توانند ظرف شارژ مستقیم ایرانسل چند روزآینده در سامانه شباب ثبت نام کنند.
بنا بر اعلام، درحال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در ۲۶ شهر اصفهان، اندیشه، اهواز، تبریز، تهران، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، شور آباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شیراز، فردیس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامین، دزفول، گلستان، شارژ مستقیم ایرانسل ری و مشهد مقدس ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی این سامانه برای ثبت سفارش برای اموروارداتی انجام می شارژ مستقیم ایرانسل شود.
[/font][font=Tahoma]ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شارژ مستقیم ایرانسل شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.
ناصریان گفت: تبادل اطلاعات شارژ مستقیم ایرانسل از طریق اینترنت در دنیای امروزی باعث تسهیل کارها می شود که لازم است از آن در بستر امن ومطمینی انجام شود.
در این بازه زمانی، مودم‌های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۰۳ هزار و شارژ مستقیم ایرانسل ۴۰۰ ریال عرضه خواهند شد. در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی ملغی می‌گردند.
ناصریان افزود: با راه اندازی این سامانه مسیرهای طی شده برای ثبت سفارش بدون دسترسی برخی کشورها به اطلاعات آنها خیلی سریع انجام می شود تا به وزارتخانه برسد. شارژ مستقیم ایرانسل
بانک شارژ مستقیم ایرانسل اطلاعاتی ایرانسل و وایمکس روی شبکه شباب قرار گرفت:
ناصریان افزود: در مدت استفاده از این شبکه در مهر ماه 91 در 360 مرکز استان و شهرستان فقط 22 دقیقه شارژ مستقیم ایرانسل قطعی داشتیم که دلیل آن استفاده از زیر ساخت های مخابرات درابتدای کار بود.
خبرگزاری مهر: نماینده دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات کشور گفت: برای استفاده بیشتر کاربران با اپراتورهای شارژ مستقیم ایرانسل همراه اول، ایرانسل، تالیا، وایمکس و ... تفاهم نامه امضا کرده ایم و بانک های اطلاعاتی را روی شبکه شباب قرارداده ایم.
یرانسل از عرضه نیم‌بهای مودم‌های USB و Wi-Fi وایمکس خود به شارژ مستقیم ایرانسل مناسبت سی و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی ناصریان بعد از ظهر چهارشنبه در همایش شارژ مستقیم ایرانسل توجیهی تبیین طرح کاربردی سامانه ثبت سفارش در شبکه شباب افزود: فن آوری اطلاعات وارتباطات جزو لاینفک زندگی امروز است و یکی از عوامل رشد اقتصادی محسوب می شود ودر کاهش هزینه ها نقش بسزایی دارد.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، تخفیف ۵۰ درصدی مودم‌های وایمکس ایرانسل مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که شارژ مستقیم ایرانسل در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۲ بهمن ۹۰ نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ روز انجام دهند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شارژ مستقیم ایرانسل شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

وی افزود: به همین دلیل ما در تلاش بودیم که شبکه ای مستقل از اینترنت برای این کار تعبیه کنیم تا دیگر کشورهای حاکم براینترنت به اطلاعات دسترسی نداشته باشند که امروزه این کار را با راه اندازی این شبکه اتجام شارژ مستقیم ایرانسل داده ایم که در آینده نزدیک همه فعالان اقتصادی عضو این شبکه خواهند شد.
پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله سیستم کنترل شارژ مستقیم ایرانسل حساب اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسل از طریق شماره گیری کد دستوری و مراجعه حضوری به شعب بانک های ع





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: